Cresci Frutta è Verdura Estate in Casa 👩‍🌾👨‍🌾

Cumu cultivà frutti è ligumi nantu à u mo balcone d'estate? Cresce ligumi è frutti in casa

In a pandemia di coronavirus, ci isolemu tutti in casa nostra. Dumandemu questu, cumu pudemu fà i prudutti chì cumpremu da fora di noi stessi in casa.

A fabricazione di u pane hè stata amparata in casa, hè ora di trasfurmà u nostru balcone in ortu! Quandu sta ricerca, chì hè assai bona per a psiculugia, vi presenta i so frutti, i mondi saranu vostri.

Cucumber

26-30 ghjorni
Per piantà è cresce i cucumari in casa ne gerekir?
Cumu si ottenenu e sementi di cetriolu? Se ùn avete micca semi, tagliate una insalata cumplettamente matura (gialla) à a mità. Pigliate e sementi è ammugliate in un vetru d'acqua per 1-2 ghjorni.

Poi pigliate ste sementi cù membrane allentate in un filtru è rubate cù a manu / cucchiaiu / acqua per sbarrazzassi cumpletamente di e membrane.

Mette e sementi chì sò cumpletamente libere di e so membrane in 1 vetru d'acqua. Vede quale si affondanu in fondu dopu à 1 ghjornu. I sementi chì si stallanu finu à u fondu seranu i più pruduttivi trà elli.

Pigliate e sementi, sparghjite uniformemente nantu à un tovagliolu è asciugate in aria fresca.

Se vulete almacenà e sementi dopu avè asciugate bè, pudete mette in calzini di donna è mantene in un ambiente senza umidità. Mettite a terra in un grande pote (altu almenu 30 cm). Pudete mischjà i vostri fertilizanti (cunchiglia di verdura secca / cunchiglia d'ova / fertilizante prontu) in terra.

Quandu u tempu hè caldu, pudemu rinvivisce a vostra semente avà. Fate un foru prufondu à mezu à a terra. Pone i graneddi è copre cù dolce cù a terra di novu.

Dà l'acqua di vita à u tarrenu (u tarrenu deve esse irrigatu in tuttu). Mantene à u sole è l'acqua ogni ghjornu.

Quandu a pianta di cucumari supera i 20-25 cm, calate e piante in a terra à una. Piantate l'altri in altri vasi. Durante stu periodu di crescita, a nostra pianta deve vede almenu 8 ore.

Pruteggelu da l'insetti, furnite fertilizante in mezu, è quandu u cucumaru hè prontu, tagliate u troncu nantu à 1,5 cm.

pumati

30-35 ghjorni
Per piantà è cresce i pumati in casa ne gerekir?
Cumu si ottenenu e sementi di a pumata? Se ùn avete micca e sementi, tagliate un pumadoru ben maturu à a mità è pour i sementi è l'acqua in un vetru. Se vulete cumprà semi da un arbulu piantatu prima; Sceglite u pumadoru u più vicinu à u ceppu è u più maturu.

Separate e sementi da u suchju di tomate cù un filtru. Pulite accuratamente i semi chì restanu in u filtru cun acqua di rubinetto è versate torna in u suchju di pomodori.

Dopu à 2-3 ghjorni, un stratu di funghi si formerà annantu à st'acqua. Pudete aspettà finu à u 3u ghjornu finu à chì questu stratu s'addensi bè. Questu hè chjamatu fermentazione.

I sementi ben maturati sò pronti à esce da u vetru u 3u ghjornu. Dopu avè pulitu u stratu di sugheru da u vetru, filtrate torna i graneddi cù un filtru. Pulite in acqua di rubinettu è asciugate nantu à un plasticu in un ambiente frescu è ombrezu.

Mettite u terrenu mischjatu cù fertilizanti in un grande pote è fate fori in diversi punti di u terrenu. Spruce i graneddi, fendu casu à ùn sovrappuneli. Riavvicinà delicatamente i fori chì avete fattu cù a terra. Hè più appruvatu di mette 3-5 sementi in una pignatta.

Dà l'acqua di vita à u tarrenu (u tarrenu deve esse irrigatu in tuttu). Mantene à u sole è l'acqua ogni 4-5 ghjorni chì a superficia di a terra si asciuga. A germinazione si farà in 6-7 ghjorni in un ambiente à temperatura ambiente.

Un ditagliu scunnisciutu ma impurtante; Se pruvate à ottene un altru ramu ghjustu trà u troncu principale è u ramu emergente mentre cresce, duvete rompe lu.

Beaver

60-65 ghjorni
Per suminà è cresce i pimentari in casa ne gerekir?
Cumu si ottenenu e sementi di pimentu? Se ùn avete micca e sementi, lasciate un pimentu ben maturu per asciugà à u sole. Dopu chì si riduce è si secca bè, pudete piglià e sementi dentru. Pudete mantene per anni senza cumprà. Se vulete cumprà semi da un arbulu piantatu prima; lasciate u pimentu u più vicinu è u più maturu à u troncu principale nantu à u ramu. In listessu modu, pigliate e sementi dopu chì sò secche.

Mettite a terra chì avete mischjatu cù fertilizante in un grande pote. Praticà fori spaziati in a terra. Aghjunghje semi à i buchi, 1. Copre cù dolcezza di novu cù a terra. Dà acqua di vita à u tarrenu. Lascialu in una zona ariosa chì vede sole una mezza ghjurnata (o sole di a mattina o sole di meziornu). Ùn acqua troppu o disidratate troppu. (Irrigazione tutti l'altri ghjorni)

Dopu à 30-35 ghjorni, hè ora di tirà e piantine di pepe cù dolcezza da u tarrenu è piantalli in altri vasi. Dopu avè fattu un foru in a pignatta cù un mezu bastone, piazzate a vostra piantina senza dannà e so radiche. Ricoprite e parti aperte cù a terra.

L'acqua hè data à u tarrenu in un modu chì ùn currisponde micca à a piantina, è dopu l'acqua ùn hè micca data per 1 settimana.

agliu

Quandu e foglie diventanu gialle
Cumu suminà è cresce l'agliu in casa ne gerekir?
Cumu sò ottenute e sementi di l'agliu? Ùn crederete micca quantu hè facilmente una pianta da cresce quandu si applica. Cresce l'agliu hè veramente senza sforzu.

Separate l'agliu sempre intattu da un locu in quale fiducia.

Pone un grande vaso di fiori è pianta a terra in questu. Pudete mischjà i vostri fertilizanti (cunchiglia di verdura secca / cunchiglia d'ova / fertilizante prontu) in terra.

Praticate fori micca troppu luntanu in a terra è piazzate i spicchi d'agliu in questi fori. Copre delicatamente a terra. U capu di l'agliu pò esse lasciatu fora, ùn importa micca.

È simu pronti ... Pudete aduprà e foglie verdi da l'agliu in i vostri pasti. Pudete ancu coglie l'agliu quandu queste foglie sò cumpletamente gialle. Sarete maravigliatu da u modu di cultivà sta pianta, chì si adatta à tutti i generi di cura. Basta à arricurdassi di tene a terra appena umida.

Cipolla fresca

Quandu cumencia à fiorisce
Per piantà è cresce e cipolle in casa ne gerekir?
Cumu si ottenenu e sementi di cipolle? Cum'è l'agliu, e cipolle ponu esse cultivate assai faciule è rapidamente. Tagliate u fondu di una bona cipolla di a vostra scelta circa 2.5 cm di altezza. Lasciate u pezzu chì avete tagliatu nantu à una superficia piatta è secca cù a parte esterna rivolta in alto è lasciate asciugà per 1 ghjornu.

Dopu à u 1 ghjornu, mettelu nantu à un piattu cù a parte esterna nantu à u fondu è aghjunghje abbastanza acqua per tene a parte radicale in l'acqua. Aspittate finu à chì e radiche sò notevuli per cresce bè. Allora pudete procedere à a cusgitura.

Mentre mettemu a nostra cipolla pronta in u nostru pote, ùn scavate micca un foru prufondu. Basterà solu sì e radiche sò cuperte di terra. Acqua di pozzu intornu. A cipolla richiede acqua costante è terra umida. Dopu qualchì tempu, a cipolla pò andà in autumàticu in u terrenu, ùn avete micca bisognu di raddrizzallu.

Se vulete cresce e cipolle sane, duverete alimentà una volta à a settimana cù fertilizanti ricchi in azotu. Mette un ovu in fondu à a terra cuntribuisce in realtà à a so nutrizione cuntinua.

Quandu e foglie verdi di a cipolla cumincianu à formà fiori, pudete avà raccoglie.

patata

30-40 ghjorni
Per suminà è cultivà e patate in casa ne gerekir?
Cumu si ottenenu e sementi di patate? Di novu, una verdura estremamente faciule è assai rapida! Basta affettà e patate chì avete compru è mette in terra. Tantu!

Dà acqua di vita à u tarrenu, a to pignatta deve esse larga. Pudete mette un ovu sottu à a terra per esse nutritivu. Serà bè di stà à l'ombra finu à chì spunta. Quandu spunta, duvete purtà lu à u sole. Tagliate e patate in un tempu assai cortu si compienu. Ùn vi scurdate di mantene a terra umida!

Fagioli verdi

40-50 ghjorni
Per piantà è cultivà fasgioli verdi in casa ne gerekir?
Cumu si ottenenu e sementi di fasgioli freschi? Se ùn avete micca semi, asciugate i boni fasgioli di a vostra scelta à u sole. Quandu i fasgioli sò gialli è croccanti, cacciate i graneddi è mettiteli in una suppera d'acqua. Quandu e radiche escenu, hè ora di mette e sementi in un grande pote.

Fate buchi in a terra è mette e sementi. Dà acqua di vita à u tarrenu. Ùn vi scurdate di alimentà u tarrenu cù fertilizanti trà mezu. Pudete ancu creà fertilizanti in casa da cunchiglia di frutta secca / verdura è cunchiglia d'ova.

Ci sarà a germinazione dopu à 6-10 ghjorni. Quandu i germogli diventanu piantine, hè necessariu piantà separatamente in un grande pote / terra. Duverebbe esse aghjuntu in un modu chì ùn sia nè sottu nè sopra u tarrenu in a so forma in terra chì pigliemu da l'altru pote. Svilupperà cunfortibilmente in tempu caldu. Quandu i rami di e piantine crescenu più, pudete riparalli in qualchì locu cù l'aiutu di una funa. Deve mantene a terra ligeramente umida.

ciliegia & Ciliegia acida

5-6 anni
Per piantà è cresce e ciliegie in casa ne gerekir?
Cumu si ottenenu e sementi di una ciliegia? Se ùn avete micca e sementi, sceglite alcune di e ciliegie chì ùn ne puderete micca abbastanza è pigliate e so sementi. Asciugate e sementi cumprate à u sole o à l'ombra per 5 ghjorni.

Affettate delicatamente a parte acuta di a buccia bianca fora di i semi secchi cun un cultellu. A rimozione di sta cunchiglia bianca vi farà risparmià 2 settimane.

I vostri graneddi sò pronti! Avà sparghjite i vostri semi in modu omogeneu in un tovagliolu. Pone u tovagliolu chì cuntene i vostri semi in un saccu di plastica o un contenitore di plastica. Acqua bè u tovagliolu è chjude u saccu / cuntainer per mantene l'aria dentru. Lascià stu mecanismu in un ambiente ligeramente caldu in modo chì l'acqua si condensa è impregni di novu i semi.

Dopu à 1 settimana i semi spuntanu. Hè ora di piantalli in picculi vasi. Ùn vi scurdate di dà vita à l'acqua à a terra. Quandu u tarrenu si secca, umida (2-3 volte à settimana) è mette a pignatta in un locu assolatu.

Una volta chì u germoglio si trasforma in piantina, assicuratevi di spustallu in un contenitore / terrenu più grande. Ùn vi scurdate di fertilizà u vostru terrenu. Pudete aduprà i stessi metudi per cultivà e ciliegie.

fragole

1 anno
Per piantà è cresce e fragole in casa ne gerekir?
Cumu si ottenenu i semi di fragola? Se ùn avete micca semi, sceglite una di e fragole chì ùn ne puderete micca abbastanza. Separatela cù un cultellu in una suppera d'acqua per ùn dannà i semi. Pigliate e sementi chì cullanu nantu à a superficia di l'acqua è ghjittateli. Separate i graneddi affunditi da l'acqua cun un filtru è lasciate asciugà.

Mettite u terrenu mischju cù fertilizante in una piccula tazza. Pone i graneddi secchi unu à unu in parte separata di u tarrenu. Serà più sanu se l'acqua da quì sottu perchè e sementi sò troppu chjuche è questu pò distorsione a forma chì spruzza. Pudete riempie una ciotola prufonda d'acqua è mette a vostra pignatta in a tazza. Cusì, tirerà l'acqua da i buchi di u fondu. Ma postu chì questu terrenu serà l'acqua di a vita, deve assorbe cumpletamente l'acqua. Poi spruzza un pocu di più di terra nantu à i semi.

Metti un allungamentu annantu à a pignatta è aspetta chì germinate in un ombra è un ambiente frescu. Ùn duverebbe definitivamente toccà u sole. Quandu cumencia à spuntà, caccià u stretch è mantene a terra umida in ogni momentu.

Quandu i nostri germogli si trasformanu in piantine, li pudemu piantà in vasi separati.

cìansi

1 anno
Per suminà è cresce e more in casa ne gerekir?
Cumu si ottenenu e sementi di mora? Se ùn avete micca semi, sceglite una mora trà quelle di cui ùn ne puderete micca abbastanza. In una ciotola d'acqua, schiacciate e sementi à a manu in modu chì ùn danninu micca e sementi. Pigliate e sementi chì cullanu nantu à a superficia di l'acqua è ghjittateli. Separate i graneddi affunditi da l'acqua cun un filtru è lasciate asciugà. Pudete cunservà e sementi in frigorifero finu à 1 annu mettenduli in un tovagliolu è insaccanduli. Pudete ancu ottene piantine più sane chì e sementi anu ripusatu durante stu prucessu.

Mettite u terrenu mischju cù fertilizante in una piccula tazza. Spruciate e sementi unu à unu in parti separate di u tarrenu. Serà più sanu se l'acqua da quì sottu perchè e sementi sò troppu chjuche è questu pò distorsione a forma chì spruzza. Pudete riempie una ciotola prufonda d'acqua è mette a vostra pignatta in a tazza. Cusì, tirerà l'acqua da i buchi di u fondu. Ma postu chì questu terrenu serà l'acqua di a vita, deve assorbe cumpletamente l'acqua. Puderete poi sprinkle un pocu di più di terra nantu à e sementi. Piantà trà marzu è maghju darà risultati megliu.

Metti un allungamentu annantu à a pignatta è aspetta chì germinate in un ombra è un ambiente frescu. Ùn duverebbe definitivamente toccà u sole. Quandu cumencia à spuntà, caccià u stretch è mantene a terra umida in ogni momentu.

Quandu i nostri germogli si trasformanu in piantine, li pudemu piantà in vasi separati.

Cumprà piantini pronti

Per furmassi in un tempu più cortu
Per cresce e piantine di frutta / verdura in casa ne gerekir?
Cumu è da chì fruttu / verdura devenu esse pigliate e sementi in e piantine?
Cumprendu piantine pronti, pudete curà cun l'irrigazione sopra sopra è cunsiglii di cura. Cusì, truverete una soluzione à i vostri bisogni in un tempu più cortu mentre site in quarantena.

L'ESPERTU CONFIRMANDU A PRECISIONE DI U NOSTRU ARTICULU

Ne Gerekir

Piattaforma Informativa Gigante
À propositu di l'Espertu

Scrivi una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù