23 Pratiche per Inizià à Disegnà ✏️

Cumu devu cumincià à disegnà? Cumu amparu u disegnu à matita?

Per quelli chì sò appena principiati è chì piglianu una pausa, vi mustraremu uni pochi di preparativi di pratica per disegnà. Avemu preparatu linee guida nantu à cume applicà e pratiche. E pratiche sò spiegate passu à passu, disegnendu da manca à diritta.

Cuminciamu cù e linee semplici

Prima di disegnà oggetti veri, duvete praticà cun linee semplici cum'è scaldamentu. L'illustrazioni quì sottu sò per principianti. Ùn importa micca quantu sperienza avete, postu chì questi esercizii sò un eserciziu, vedrete quantu sò utili quandu li fate.

Pratiche per Praticà e nostre Mani cù Linee Semplici
Pratiche chì ponu esse fatte cù linee semplici sò mostrate in u visuale.

Praticà 1

Per principià, duvete pruvà à disegnà una linea libera ondulata chì si crucia costantemente. Osservate l'effettu di a penna nantu à a superficia di a carta mentre disegnate. Cusì vi mustrarete chì sente u materiale hè impurtante quant'è i risultati visivi. Se ùn pudete micca sentì questu, vedrete chì i valori tattili mancanu in u disegnu.

Praticà 2

Quandu sentite chì avete fattu abbastanza scarabocchi, pudete avà passà à a prossima pratica. Fate una fila di linee verticali disegnate di listessa manera. In questa pratica, e linee cumincieranu à sembrà cum'è un patch di varie tonalità perchè sò vicine l'una à l'altra.

Praticà 3

Avà tracciate linee orizontali chì sò più spaziate è tutte di listessa lunghezza. Assicuremu chì a distanza trà e linee chì tracciate sia uguale. Pruvate à disegnà u più drittu chì pudete. Avà da cumincià à piglià u cuntrollu di a vostra penna per fà un impattu.

Praticà 4

Duvete principià a linea da l'esternu è tracciate una linea spirale lentamente finu à ghjunghje à u centru. Dopu, duverete tracciare una linea spirale lenta versu l'esternu, partendu da u centru oppostu.

Praticà 5

Avà, tenite a matita in un modu chì sia u più comudu in manu è tracciate sempre linee diagonali in a listessa direzzione. Averete creatu un rettangulu induve u tonu mediu è u tonu scuru sò inseme. Assicuratevi di mantene u tonu uguale in ogni locu.

Praticà 6

Tracciate e linee verticali vicinu à l'altri. Poi tracciate linee orizzontali perpendiculari à queste linee. In questu scribble avete tracciatu, attraversate linee diagonali in e duie direzzioni. Vede, un tonu scuru hè furmatu.

Praticà 7

Avà duvete pruvà à disegnà u circondu perfettu quant'è pussibule. Avà imagine un circulu perfettu è pruvate à disegnà un altru circhiu. Ancu s'ellu ùn hè micca cusì faciule cum'è l'esercizii precedenti, hè un eserciziu assai bonu. À u tempu, a to manu si abituarà à questi esercizii chì farete prima di cumincià à disegnà.

Praticà 8

Disegna picculi chjerchji in file di quattru o cinque. L'impurtante quì hè di disegnà i cerchi u più simile è regulare pussibule. In questu eserciziu, averete spartutu u spaziu trà i cerchi è dispostu e forme.

Praticà 9

Continuemu cù u disegnu di trianguli equilaterali da forme cuncettuali semplici.

Praticà 10

Avà duvete pruvà à disegnà un quatratu. Quandu si traccia u quadru, tutti i lati devenu esse di listessa lunghezza. Nutate dinò chì l'angulu di tutti i so anguli deve esse 90 °.

Praticà 11

Avà tira a listessa forma inclinendula. Dunque deve esse in un modu chì si ferma nantu à un angulu. Disegnà questu serà un compitu più bellu per voi.

Praticà 12

Duvete disegnà una stella à cinque punte senza caccià a vostra matita da a carta. Saria geniale se pruvate un pocu finu à disegnà a cosa bona.

Praticà 13

Dopu hè di disegnà una stella à sei punte. Disegna dui trianguli equilaterali chì si sovrapponenu.

Praticà 14

Poi disegna dui quatretti sovrapposti per fà una stella à ottu punte.

Praticà 15

Avà pruvate à disegnà una forma à mezzaluna cumposta da parte di dui cerchi sovrapposti. Pudete ancu fà questi esercizii quandu ùn site micca disegnatu per un bellu pezzu. Ancu in disegnu continuu, certe volte duvete fà stu tipu di travagliu. Questu rilasserà a manu è vi aiuterà à distrarre un pocu.

Transizione à figure tridimensionali

Ci vulerà à fighjà di più nantu à a tonificazione per pudè riprisentà forme chì parenu bè tridimensionali.

Pratiche per cumincià cù l'ombra
Pratiche per familiarizà e nostre mani cù disegni 3D è ombreggiatura

Praticà 1

Tracciate e linee verticali chì si ne falanu à pocu à pocu in u tonu è infine spariscenu. Cusì pruvarete à fà qualchì sfumatura.

Praticà 2

Avà disegna un chjerchju. Pruvate l'ombrezza riducendu a gradazione da l'esternu à u centru. Cum'è a pudete vede, a forma chì disegnerete pare una sfera.

Praticà 3

Disegna un quatratu. Poi tracciate trè linee parallele da i trè anguli di u quatratu cumu mostratu. Poi disegna duie altre ligne parallele à i lati di u quatratu. Questu risultatu, un oggettu tridimensionale chì vedi, hè una rappresentazione classica di a forma di u cubu.

Praticà 4

Un altru modu per fà sta figura hè; disegna una forma di diamante simplice. Tracciate trè ligne perpendiculare in i trè anguli. Cum'è l'ultimu passu, duvete unisce i cantoni per creà un cubu.

Praticà 5

Ombra e duie superfici di u cubu in u listessu tonu in modu chì ùn sianu micca troppu scuri è prova à dà l'impressione di trè dimensioni. Scuru un pocu a superficia di a manca è pruvate à disegnà un ombra chì si estende da u latu più scuru di u cubu. Perchè quì a luce vene da a diritta. Tuttu què dà à l'orecchinu un effettu ancu più solidu è realistu.

Praticà 6

Passemu à u nostru prossimu eserciziu. Disegnemu ovali chì parenu un cerchju quandu si vede da un angulu oblicu. Se ùn circate micca a cima di l'ovale sopra à un vetru, ma un pocu più latu da u latu, vedrete chì a forma hè ovale. Assicuratevi chì u ricciulu sia continuu è chì ùn ci sia micca parte dritta o angulare, allora tirate assai ovali. Enfatizendu ulteriormente e parti strette di alcuni, pudete uttene un disegnu chì sembra una rota chì appare da un angulu strettu.

Praticà 7

Aduprate avà a vostra capacità di disegnà un ovale per disegnà un cilindru. Disegna un ovale è disegna duie linee perpendiculare chì scendenu da e parti strette. Aghjunghjendu un secondu ovale induve finiscenu e linee, avarete avà un cilindru. Per fà chì u cilindru pare realistu, asciucate a cima di u secondu cilindru cum'è in l'esempiu.

Praticà 8

Quandu fate questu, ligeramente l'ombra in u latu sinistro di u cilindru in modu chì sparisce ghjustu à mezu à u cilindru. L'esempiu d'ombrezza hè in a stampa sopra. In l'ombra à manca, create una linea più scura in modu chì ùn tocchi micca a fine di u rulli, vale à dì, vene un pocu più in daretu. Infine, ombra u vostru cilindru cum'è l'avete fattu cù u cubu.

Questu hè un prucessu assai divertente per cumincià. Per piacè pigliate u vostru tempu è gode. Viaghjeremu assai inseme quì 🙂 Divertiti!

L'ESPERTU CONFIRMANDU A PRECISIONE DI U NOSTRU ARTICULU

Izel Argul

Sò un diplumatu in Comunicazione Visuale. Ne GerekirSò u fundatore è manager di.
À propositu di l'Espertu

Scrivi una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù